bgood banner bgood banner bgood banner
חולצה | חולצות


חולצה מודפסת לעסקים ולארגונים

חולצה מודפסת לעסקים ולארגונים - דרך מקורית לקדם את עצמך

 אם אתה בעל עסק, חברה, ארגון או כל קבוצה אחרת ומחפש דרך לקדם ולגבש את האנשים שלך -
חולצה מודפסת היא שיטה בטוחה לחיזוק המותג, הייחודיות שלו והאיחוד של אנשי הצוות באמצעות מכנה משותף ולבוש תואם.

 חולצה מודפסת היא פלטפורמה נהדרת משום שהיא מתפקדת כמו "פרסומת מהלכת" -
האדם שלובש את החולצה הולך איתה ברחוב, מבצע עסקים או מעביר את המסר הנדרש,
תוך כדי שהוא לובש בגאווה את לוגו החברה או סמל הקבוצה אליה הוא שייך.
בזמן לבישת החולצה האדם מפרסם את שם או המסר של הקבוצה, לבודדים או לקהל רב.
זוהי הדרך המובילה ביותר לגרום לאנשים לזכור את המותג שלך, משום שחולצה מושכת יותר את העין מאשר מודעת פרסומת אחרת כמו פרסומות בעיתון או על שלטי חוצות - שיטות פרסום שהאדם כבר התרגל אליהם.

 כיום עסקים וארגונים רבים משתמשים בחולצות מודפסות על מנת להציג את המטרה, המסר או המותג שלהם לקהל הרחב:
אנשי מכירות או נציגי החברה לובשים חולצה עליה מודפס סמל החנות או החברה על מנת להציג את תפקידם ושיוכם אליה. אלו יכולים להיות נציגי מכירות בשטח, מוכרים בחנות, נהגי הובלה, אנשי המחסן ועד המנהלים הבכירים שבוחרים להתהדר בשם החברה שלהם.

ישנם גם הזדמנויות נוספות להדפסת חולצות. כך למשל, באירועים גדולים כמו מרתונים ואירועי ספורט, מחולקות חולצות מודפסות עם לוגו ותאריך האירוע המשמשות כמתנה וכמזכרת מאותו אירוע; במסגרת ימי גיבוש חברות וארגונים מכינים עבור העובדים חולצות מודפסות, כמזכרת ולמטרות גיבוש; פעילים ותומכים במפלגות לובשים חולצות מודפסות עם לוגו המפלגה על מנת להביע בה תמיכה; מפגינים משתמשים בחולצות על מנת להביע בחוזקה את המסר, ולאחד את המפגינים.  

היתרון הגדול של חולצות מודפסות, מלבד תחושת הגיבוש והאפקט הפרסומי שהן מקנות, הוא העובדה שעלותם יחסית מזערית לעומת פרסום מאסיבי על שלטי חוצות, משום שהכנתם והדפסתם פשוטה.
כך יוצא שאתם משקיעים עלות קטנה לא רק על פרסום אפקטיבי, אלא גם על מוצר שיגבש את הקבוצה שלך.